سفارش تبلیغ
صبا ویژن

هک واتس اپ (WhatsApp) و کنترل پیام های واتساپ

همانطور که میدانید، واتس اپ یکی از پیام رسان های محبوبی است که امکاناتی مشابه با تلگرام را فراهم کرده و استفاده از این شبکه اجتماعی برای کاربران ایرانی به علت فیلتر نبودن راحت است. در این عصر دیجیتالی و ظهور شبکه های اجتماعی متنوع، هک کردن این شبکه های اجتماعی به محبوب ترین جستجو های کاربران در اینترنت تبدیل شده است. هک اینستاگرام، هک تلگرام، هک واتس اپ و هک آسان و سریع اندروید و دیدن پیام‌ های متعلق به دیگران، موضوعات داغ این روزها به حساب می آیند. اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که آیا هک واتس اپ امکان پذیر است؟ در ادامه قصد داریم به این موضوع بپردازیم.

ساده ترین روش هک و نظارت بر واتس اپ از راه دور

نرم‌ افزار های بومی و ایرانی مختلفی در جهت کنترل و مراقبت از خانواده ایجاد شده اند که می توانید با کمی جستجو در اینترنت و از سایت های معتبر یکی از آنها را انتخاب کرده و دانلود کنید. این نرم افزار ها قابلیت این را دارند تا در حوزه کنترل والدین، خدمات کنترل و مانیتورینگ پیام‌ های رد و بدل شده در پیام‌ رسان های مختلف همچون واتساپ و تلگرام را در اختیار شما قرار دهند. بهتر است بگوییم که این نرم‌ افزارها عمل هک واتس اپ (WhatsApp) را به این‌ گونه که از راه دور بتوانید واتس اپ دیگران را هک کنید در اختیار شما قرار نمی‌ دهند. نرم‌ افزارهای کنترل والدین به شکل عمومی به این صورت عمل می‌ کنند که بر روی دستگاه مورد استفاده فرزند و اعضای خانواده نصب‌ شده و سپس به اعمال نظارت و فیلترینگ فعالیت‌های کاربر دستگاه می‌ پردازند. یکی از این برنامه ها که در استفاده از آن رضایت بسیار زیادی از کاربران مشاهده شده است سامانه مراقبت از خانواده SPY24 می باشد که امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می دهد.

آیا هک واتساپ بدون کد تایید حقیقت دارد؟

در کنار برنامه های نظارتی مخصوص والدین که نام بردیم همچون برنامه SPY24، یک سری تبلیغات نیز درباره هک واتس اپ بدون داشتن کد یا بدون روت عنوان می شود که در این تبلیغات سعی می شود تا با عناوین جذاب، کاربرانی که قصد دارند به هر قیمتی شده دست به هک اکانت واتس اپ فرد مقابل بزنند را به سمت خود بکشند.

از جمله رایج ترین این نوع تبلیغات هک واتس اپ دیگران تنها با ورود شماره موبایل طرف مقابل است. از طرفی با قیمت های بسیار پایینی که در این نوع تبلیغات برای این کار گفته می شود کاربر با خود فکر می کند که اگر عملی هم نشود چیز زیادی از دست نداده ام.

اما پشت این تبلیغات چه داستانی است؟

بهتر است خیالتان را راحت کنیم و بگوییم در مجموع هک کردن هر پیام رسانی نه تنها واتس اپ، آن هم فقط با ارائه شماره شخص مقابل به یک نرم افزار امکان پذیر نیست. برای اثبات این حرف تنها کافیست بگوییم اگر این کار شدنی بود، واتس اپ و هر پیام رسان دیگری می بایست به دلیل امنیت پایینی که دارند در ظرف چند روز ورشکست می شدند!

با همین توجیه می توانیم بگوییم که هک تلگرام نیز روش ثابت و مشخصی ندارد. البته باز هم ما امکان هک شدن این پیام رسان ها را انکار نمی کنیم.

بنابراین باید بدانید که برنامه های به اصطلاح "هکر واتس اپ" تنها هدف تبلیغاتی دارند و با قیمت های پایین سعی می کنند بیشترین فروش را داشته باشند. هرچند که در بدترین حالت ممکن است از اطلاعاتی که شما به آن برنامه می دهید، سو استفاده شود.

در صورتی که بخواهیم کمی تخصصی تر این بحث را ادامه دهیم می توان گفت روش های دیگری نیز برای هک واتس اپ وجود دارد که البته هر کسی از پس آن بر نمی آید.

پیش از این که به ادامه بحث بپردازیم، پیشنهاد می کنیم اگر قصد نظارت بر پیام های رد و بدل شده در پیام رسان واتس اپ فرزندان خود دارید، خود را به دردسر نیندازید و از ساده ترین برنامه های قانونی همچون سامانه SPY24 که در این زمینه وجود دارد کمک بگیرید.

روش های جلوگیری از هک واتس اپ

از آنجا که واتس اپ در سراسر دنیا دارای تعداد کاربران زیادی است، در نتیجه همه روزه مقدار بسیار زیادی اطلاعات در آن جابجا می شود. همین مقدار زیاد اطلاعات که گاها حاوی اطلاعات مهمی همچون رمز حساب های بانکی، ارتباطات مختلف بین شخصیت ها یا تصاویری مربوط به مدارک و اسنادی محرمانه می باشد، می تواند برای هکرها بسیار جذاب باشد. البته می دانیم که واتساپ از پروتکل های امنیتی بسیار پیشرفته ای استفاده می کند که باعث می شود پیام های رد و بدل شده از طریق آن در مسیر ارسال، رمزنگاری شده و در سرورها نیز وجود نداشته باشند، اما با این حال روش هایی برای دور زدن آن و به دست آوردن اطلاعات افراد در این پیام رسان وجود دارد. خوشبختانه راه هایی برای جلوگیری از هک واتساپ وجود دارد که در اینجا برخی از این موارد را در اختیارتان قرار می دهیم:

  • تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار ندهید
  • در مکالمات مهم از چت رمزنگاری شده استفاده کنید
  • تایید دو مرحله ای واتس اپ را را فعال کنید
  • برای پیام رسان واتس اپ خود پسورد بگذارید
  • از آنتی ویروس های قوی و به روز استفاده کنید